Camion ribaltabile Mercedes-Benz Arocs 4145 nuovo













Se avete deciso di comprare il mezzo ad un prezzo basso,bisogna assicurarsi che la persona con cui state comunicando è un venditore reale.Scopri tutte le informazioni possibili sul proprietario del mezzo. Uno dei metodi di truffa è quello di autonominarsi una azienda realmente esistente. In caso di dubbi, chiediamo gentilmente di contattarci per ulteriori controlli, tramite il modulo di feedback.
Prima di decidere di fare un acquisto, esaminate attentamente diverse offerte di vendita, per capire il costo medio del modello del mezzo scelto. Se il prezzo di offerta che Le piace è molto più basso rispetto alle offerte simili, pensateci. Una notevole differenza nel prezzo può indicare su difetti nascosti o sul tentativo del venditore di commettere una truffa.
Non comprare le merci, il prezzo di cui è troppo diverso dal prezzo medio di un mezzo simile.
Non acconsentire cauzioni dubbie e pagamenti anticipati della merce. In caso di dubbi, non abbiate paura di chiarire i dettagli, chiedete ulteriori foto e documenti del mezzo, controllate l'autenticità dei documenti, fate domande.
Il tipo più diffuso di truffa. I venditori disonesti possono richiedere una certa somma dell'acconto, per la «prenotazione» del diritto per l'acquisto del mezzo. In questo modo i truffatori possono raccogliere una grande somma del denaro e scomparire, e non farsi più sentire.
- Il trasferimento di pagamento anticipato sulla carta
- Non effettuare il pagamento anticipato senza la stipula dei documenti, che confermano il processo di devoluzione di denaro, se durante la comunicazione il venditore solleva dei dubbi.
- Trasferimento sul conto del "fiduciario"
- Una tale richiesta deve allertare, probabilmente state comunicando con un truffatore.
- Il trasferimento sul conto dell'azienda con un nome simile
- Attenzione, i truffatori possono mascherarsi come aziende famose, apportando piccole modifiche nel nome della società. Non fare i trasferimenti dei soldi, se il nome dell'azienda solleva dei dubbi.
- Sostituzione di propri dati in fattura dell'azienda reale
- Prima di fare il trasferimento del denaro, chiediamo gentilmente di accertarsi della correttezza delle credenziali, e se essi appartengono all'azienda indicata.
Dati di contatto del venditore




















kamionska šasija sa half-pipe jednostranim kiperom 20m3
Verzija šasije
Međuosovinsko rastojanje 4550 mm
Težinska varijanta
Težinska varijanta 41,0 t (8,0/8,0/13,0/13,0)
Motor
Motor OM471, R6, 12,8 l, 330 kW (449 KS), 2200 Nm
3. Generation Motor OM471
Usisnik vazduha postavljen iza kabine
Ciklonski predfilter za grubu prašinu
Dodatni predfilter goriva, na šasiji
Ojačana motorna kočnica
Spojnica i mjenjač
Mjenjač G 330-12/11,63-0,77
Sistem za prenos snage, vozila od 44 t do 80t
Režim rada mjenjača Offroad
Osovine i oslanjanje
Prednja osovina, 8,0 t
Zadnja osovina, diferencijal 300, planetarna, 13,4
Prenosni odnos pogonske osovine i = 4,333
Prednje opruge 2 x 8,0 t, 3-lisne
Zadnje opruge, 2 x 16,0 t
Točkovi i pneumatici
Točkovi sa upuštenim središtem, 9.00x22.5
Rezervni točak postavljen na nadogradnji
Pneumatici Bridgestone
Šasija i komponente na šasiji
Upravljački sistem, Servotwin, 4-osovine i 9t pred
Glavni rezervoar za gorivo, lijevo
Rezervoar 330 l, lijevo,
Rezervoar za AdBlue, 25 l
Rezervoari sa zaključavanjem
Filter mrežica u ulivnom grlu rezervoara za gorivo
Čelični uglovi branika
Centralni deo branika sa vučnim klinom
Zadnja zaštita od podlijetanja, ECE
Poteznica za izvlačenje, nazad, Rockinger
Kočni sistem
Disk kočnice na prednjoj i zadnjoj osovini
Potpuna zaštita disk kočnica
Elektronski kočni sistem sa ABS-om i ASR-om
Kabina spolja
M kabina ClassicSpace, 2,30 m, tunel motora 170 mm
Rastojanje poda kabine od šasije 600 mm Zadnji zid kabine sa prozorom
Standardno čelično oslanjanje kabine
Zatamnjena stakla
Senzor za svjetla
Senzor za kišu
Spoljašnji poklopac prostora za odlaganje, lijevo
Stepenik, sa rukohvatom na krovu
Prednji retrovizor, zagrijavan
Spoljašnji štitnik za sunce, providan
Unutrašnjost kabine
Standardno, pneumatski oslonjeno vozačko sjedište
Preklopivo suvozačko sjedište
Nasloni za ruke, suvozačko sjedište
Štitnik za sunce u prozoru vozačkih vrata
Zvučno upozorenje za hod unazad
Radio sa USB priključkom i Bluetooth-om
Filter za rad na gradilištu
Korišćenje preostale toplote motora
Klima uređaj
Poklopac prostora za odlaganje, lijevo i desno
Prostor za odlag. stvari, nizak, na tunelu motora
Poklopci pregrade za odlaganje iznad vetrobrana
Priključak za komprimovani vazduh, u kabini
Elektrika / elektronika
Akumulatori, 2 x 12 V/170 Ah, sa min. održavanjem
Zaštitne mrežice za glavna svjetla, metalne
Svjetla za maglu, LED dnevno svjetlo
Zadnja svjetla sa metalnim nosačem i zašt. mrežicom
Bočna markirna svjetla, trepćuća
Priprema za ugradnju rotacionih svjetala
Tempomat
Upravljanje kiperom u kabini
Dodatne oblasti
Zaštitna oplata, protiv podizanja prašine
Zaštitna oplata, za motor i prostor oko točkova
Dva klinasta podmetača točka
Prilazni ugao/ugao rampe, minimum 25 stepeni
Klirens ispod prednje/zadnje osovine, minimum 250 mm
Klirens ispod centra osovina, minimum 300 mm Gar. na pogon. sistem 3 god. ili 250.000 km (OUP)
Nadogradnja
Zapremina 20 m3,
Prednja stranica je tako izvedena da je usklađena sa visinom kabine vozila. Na prednjoj stranici je ugrađen štitnik kabine koji obezbeđuje zaštitu kabine I prostora između kabine i kiper korpe,
Otvaranje zadnje stranice automatsko- njihajuća stranica,
Komplet hidraulična instalacija je proizvođača HYVA iz Holandije (pumpa, cilindar, ventil, komanda itd.),
Lim patosa debljine 8 mm HARDOX 450,
Lim bočnih stranica debljine 5 mm HARDOX 450,
Lim prednje I zadnje stranice debljine 6 mm HARDOX 450,
Cerada za prekrivanje tereta- CRAMARO cabriole light kod njihajuće zadnje stranice,
Produžetak za istovar asfalta (finišer),
Bočni zaštitni limovi na kiper korpi ( haube ) čelični.