Semirimorchio piattaforma ZW-Trailer







Se avete deciso di comprare il mezzo ad un prezzo basso,bisogna assicurarsi che la persona con cui state comunicando è un venditore reale.Scopri tutte le informazioni possibili sul proprietario del mezzo. Uno dei metodi di truffa è quello di autonominarsi una azienda realmente esistente. In caso di dubbi, chiediamo gentilmente di contattarci per ulteriori controlli, tramite il modulo di feedback.
Prima di decidere di fare un acquisto, esaminate attentamente diverse offerte di vendita, per capire il costo medio del modello del mezzo scelto. Se il prezzo di offerta che Le piace è molto più basso rispetto alle offerte simili, pensateci. Una notevole differenza nel prezzo può indicare su difetti nascosti o sul tentativo del venditore di commettere una truffa.
Non comprare le merci, il prezzo di cui è troppo diverso dal prezzo medio di un mezzo simile.
Non acconsentire cauzioni dubbie e pagamenti anticipati della merce. In caso di dubbi, non abbiate paura di chiarire i dettagli, chiedete ulteriori foto e documenti del mezzo, controllate l'autenticità dei documenti, fate domande.
Il tipo più diffuso di truffa. I venditori disonesti possono richiedere una certa somma dell'acconto, per la «prenotazione» del diritto per l'acquisto del mezzo. In questo modo i truffatori possono raccogliere una grande somma del denaro e scomparire, e non farsi più sentire.
- Il trasferimento di pagamento anticipato sulla carta
- Non effettuare il pagamento anticipato senza la stipula dei documenti, che confermano il processo di devoluzione di denaro, se durante la comunicazione il venditore solleva dei dubbi.
- Trasferimento sul conto del "fiduciario"
- Una tale richiesta deve allertare, probabilmente state comunicando con un truffatore.
- Il trasferimento sul conto dell'azienda con un nome simile
- Attenzione, i truffatori possono mascherarsi come aziende famose, apportando piccole modifiche nel nome della società. Non fare i trasferimenti dei soldi, se il nome dell'azienda solleva dei dubbi.
- Sostituzione di propri dati in fattura dell'azienda reale
- Prima di fare il trasferimento del denaro, chiediamo gentilmente di accertarsi della correttezza delle credenziali, e se essi appartengono all'azienda indicata.
Dati di contatto del venditore
















Product Introduction
ZW Group’s 5‑Axle Flatbed Semi Trailer and Container Transport Flatbed Semi Trailer are engineered for heavy‑load, intermodal freight transport. Designed to haul containers (20 ft / 40 ft / 45 ft / 53 ft), machinery, steel pipes, and oversized cargo, these trailers deliver industry‑leading payload performance, durability, and cost‑efficiency.
Key Features & Advantages
Universal Strength & Coating
Constructed from high‑strength Q345B or HG60 steel beams and side frames, fully welded with advanced automated welding, the trailer frame resists torsion and bending. The painting process includes one coat of anticorrosive primer and two coats of final paint to ensure corrosion resistance and exterior durability
Axles & Tires
Standard axle brands: FUWA or BPW, rated ~13 t/axle. Tires: 12R22.5 or 11.00R20 vacuum/triangular heavy‑duty tires from FUWA or equivalent. Rims: 9.0 × 22.5 steel rims. The followed specs deliver excellent stability, rolling resistance, and longevity
Suspension & Ride Stability
Mechanical multi‑leaf springs (10–13 layers) sized 90 × 13 mm or 90 × 16 mm provide rugged reliability. Optional air suspension upgrades offer smoother rides, adjustable load leveling, and reduced fatigue during heavy long‑haul operations
Braking & Lighting
Equipped with a standard 24 V pneumatic air‑brake system, optional ABS available. Lighting assemblies include LED/reliable tail lights, brake, turn signals, side lamps, and reflectors for enhanced safety and compliance
ISO Container Compatibility
Fitted with 12 ISO twist locks distributed evenly, the trailer supports one 40 ft container or two 20 ft containers, for fast, secure locking. Interface flexibility caters to 20 ft, 40 ft, 45 ft, or 53 ft units
Customization / Configurability
Options include axle count (2/3/4/5), wheelbase configurations (e.g. 7 180/6 680/6 260 + 1310 + 1310 mm), suspension type, color, branding/logo, packaging method, optional air‑suspension and ABS system, custom dimensions per customer requirements
Production Process
Raw‑material selection: Q345B/HG60 high‑tensile structural steel beams and plates
Beam cutting & forming: CNC high‑precision plasma cutting, forming of main girder and side beams
Welding: Robot‑assisted full automatic welding (frame, cross‑members, brackets)
Assembly: Suspension, axles, twist locks, kingpin, landing legs fitment by certified technicians
Painting: Pretreatment → anti‑corrosive primer → final coat(s) in customer color
Quality inspection: Structural integrity, weld inspection, dimension check, painting finish
Static load test & finishing touches
Load‑Capacity Testing
Static load test: individual trailer undergoes structure load validation up to 110 % of rated payload.
Dynamic/road test simulation: vertical fatigue and bending tests on load-bearing beams and suspension.
Brake system validation: air brake pressure, response time, leak test, optional ABS functional test.
Container twist lock tests: locking/unlocking force and engagement repeated cycles to check reliability.
Shipping & Packaging
Packaging: delivered as naked export unit (bulk), or loaded into 40HQ / 45HQ container (two trailers per 45HQ with minor disassembly), or Ro‑Ro deck shipping.
Protection: critical points (bearing, electronics, paint edges) are wax‑ or film‑wrapped; chassis frame lightly coated in anti‑rust oil.
Documentation package: includes user manual, spare parts list, certification (ISO 9001, CE, DOT, CCC, GCC), inspection report, and drawings.
Specification
Trailer Model
Flatbed Semi Trailer
Overall Dimension
12500*2500*1550
Tare Weight(KG)
7500
Loading Weight( KG)
60000
Axle
13TON *5Axle
Wheel Rim
Vacuum 9.0 12 pieces
Suspension system
Common Mechanical suspension
Steel Spring
10/10/10 leaf spring suspension
Main beam
The height of the beam is 500 mm
Platform plate
3mm Diamond plate
Tire Type and quantity
12R22.5 12 pieces
Traction Pin
50mm or 90mm
Spare Tire Carrier
1 pieces
Tool Box
1 Standard
Landing Gear
Standard 28ton
Brake system
Dual Line braking system
Brake air chamber
Eight big chamber
ZW Group’s 5‑axle flatbed semi trailer is a high‑performance, heavy‑duty container transport solution offering up to 80 t payload with rugged Q345/HG60 steel frame, multi‑axle stability, ISO twist locks, optional air suspension and ABS, full documentation and customization.
Product origin: Shandong, China (Mainland)
Delivery time: 20-30days
Supply capacity: 300 sets/month
Trailer Model: Flatbed Semi Trailer
Axle: 13TON *5Axle
Wheel Rim: Vacuum 9.0 12 pieces
Suspension system: Common Mechanical suspension
Steel Spring: 10/10/10 leaf spring suspension
Main beam: The height of the beam is 500 mm
Platform plate: 3mm Diamond plate
Tire Type and quantity: 12R22.5 12 pieces
Traction Pin: 50mm or 90mm
Spare Tire Carrier: 1 pieces
Tool Box: 1 Standard
Landing Gear: Standard 28ton
Brake system: Dual Line braking system
Brake air chamber: Eight big chamber
Tare Weight: 7500 KG
Loading Weight: 60000 KG
brand: zw trailer