

Cisterna di cemento ZW-Trailer 3 axle 40-ton cement powder tanker trailers nuova





















Se avete deciso di comprare il mezzo ad un prezzo basso,bisogna assicurarsi che la persona con cui state comunicando è un venditore reale.Scopri tutte le informazioni possibili sul proprietario del mezzo. Uno dei metodi di truffa è quello di autonominarsi una azienda realmente esistente. In caso di dubbi, chiediamo gentilmente di contattarci per ulteriori controlli, tramite il modulo di feedback.
Prima di decidere di fare un acquisto, esaminate attentamente diverse offerte di vendita, per capire il costo medio del modello del mezzo scelto. Se il prezzo di offerta che Le piace è molto più basso rispetto alle offerte simili, pensateci. Una notevole differenza nel prezzo può indicare su difetti nascosti o sul tentativo del venditore di commettere una truffa.
Non comprare le merci, il prezzo di cui è troppo diverso dal prezzo medio di un mezzo simile.
Non acconsentire cauzioni dubbie e pagamenti anticipati della merce. In caso di dubbi, non abbiate paura di chiarire i dettagli, chiedete ulteriori foto e documenti del mezzo, controllate l'autenticità dei documenti, fate domande.
Il tipo più diffuso di truffa. I venditori disonesti possono richiedere una certa somma dell'acconto, per la «prenotazione» del diritto per l'acquisto del mezzo. In questo modo i truffatori possono raccogliere una grande somma del denaro e scomparire, e non farsi più sentire.
- Il trasferimento di pagamento anticipato sulla carta
- Non effettuare il pagamento anticipato senza la stipula dei documenti, che confermano il processo di devoluzione di denaro, se durante la comunicazione il venditore solleva dei dubbi.
- Trasferimento sul conto del "fiduciario"
- Una tale richiesta deve allertare, probabilmente state comunicando con un truffatore.
- Il trasferimento sul conto dell'azienda con un nome simile
- Attenzione, i truffatori possono mascherarsi come aziende famose, apportando piccole modifiche nel nome della società. Non fare i trasferimenti dei soldi, se il nome dell'azienda solleva dei dubbi.
- Sostituzione di propri dati in fattura dell'azienda reale
- Prima di fare il trasferimento del denaro, chiediamo gentilmente di accertarsi della correttezza delle credenziali, e se essi appartengono all'azienda indicata.
Dati di contatto del venditore






ZW Trialer 3-axle 40-ton cement powder tanker trailers. Designed for maximum payload capacity and durability, these trailers are the perfect solution for your bulk material transport needs.
High Capacity: With a 40-ton payload capacity, our trailers maximize your transport efficiency, reducing the number of trips required and saving you time and money.
Durable Construction: Built with high-strength steel and advanced welding techniques, our tankers are designed for long-lasting performance in even the harshest conditions. This ensures minimal downtime and maximum return on your investment.
Efficient Discharge: Our trailers feature optimized discharge systems for quick and complete unloading, minimizing turnaround time and maximizing productivity. Options include air compressors and fluidized bed systems for smooth and efficient material flow.
Safety First: Equipped with advanced braking systems, including ABS and dual-line braking, our trailers prioritize safety on the road. Robust suspension systems ensure stability and minimize the risk of accidents.
3-Axle Configuration: Provides excellent stability and weight distribution, ensuring safe and efficient transport.
40-Ton Payload Capacity: Maximizes hauling efficiency and reduces transportation costs.
High-Strength Steel Construction: Ensures durability and longevity, even in harsh operating environments.
Efficient Air Compressor and Discharge System: Enables quick and easy unloading of cement powder.
Advanced Braking Systems and ABS: Enhances safety and control.
Customizable Options: Tailor the trailer to your specific requirements.
Specification
General Specifications:
Volume: 35 cubic meters (m³)
Axles: 3 axles, typically with a 13-ton capacity each (brands like FUWA or BPW are common)
Payload: Typically ranges from 36 to 50 tons, depending on the specific design and materials used
Tare Weight: Approximately 10,500 kg (can vary)
Tank Body:
Material: High-strength, wear-resistant steel (e.g., T610L) with a thickness of 5mm or 6mm for the main body and potentially thicker for the front and rear shells
Shape: V-type or W-type for efficient discharge
Compartments: Usually a single compartment
Discharge System: Air compressor and piping system for pneumatic discharge (assisted by gravity and internal air pressure)
Chassis:
Main Beams: Heavy-duty I-beams welded by automatic submerged-arc processes for strength and durability
Kingpin: JOST brand 2" or 3.5" bolt-in
Landing Gear: JOST brand 19" or 28T linkage action
Running Gear:
Suspension: Mechanical suspension with leaf springs (typically 9 or 10 leaves) or optional air suspension
Tires: 12R22.5 tubeless tires (12 units + 1 spare)
Rims: 9.0-22.5 steel rims
Braking System:
Dual-line air brake system with WABCO brand components (emergency relay valve, air chambers)
ABS (Anti-lock Braking System) may be included
Auxiliary Equipment:
Diesel Engine: WEICHAI or other brands (around 40-50 kW) to power the air compressor
Air Compressor: BOHAI, FUDA, or similar brands with a capacity of 10-14 m³/min
Electrical System: 24V with standard 7-pin ISO socket and LED lights
Product origin: Shandong, China (Mainland)
Delivery time: 20-30days
Supply capacity: 300 sets/month
brand: zw trailer